Väčší kontrast, menej skreslení, stabilnejší obraz, širšie zorné pole. Takto predstavila japonská spoločnosť HOYA vylepšenú generáciu prémiových multifokálnych šošoviek Hoyalux iD LifeStyle V+. Na slovenský trh ju v decembri 2012 uviedla spoločnosť Danae Vision.

Produktová špecialistka spoločnosti HOYA Katalin Menger zdôrazňuje, že pri tvorbe nového dizajnu individualizovaných šošoviek LifeStyle V+ vývojári vychádzali najmä z údajov od samotných užívateľov. Tisíce ľudí dobrovoľne poskytlo svoje skúsenosti s multifokálnymi šošovkami. Následne údaje vedci a vývojári podrobne analyzovali.

„Ľudia nás inšpirovali, aby sme im poskytli to, čo potrebujú a najmä čo od multifokálnych okuliarov očakávajú. My sme ich očakávania výskumom a technológiou vylepšili.“

špecialistka spoločnosti HOYA Katalin Menger

Ako ďalej dodáva, šošovka LifeStyle V+ nadväzuje na úspešnú prvú generáciu, ale prináša rad vylepšení. Jednou z nich je napríklad vytvorenie dvoch základných typov – Clarity a Harmony. „Prvý typ je určený viac pre videnie do diaľky, druhý je vhodnejší pre ľudí, ktorí trávia viac času čítaním či prácou na počítači,“ dodala Menger.

Nový dizajn, rýchla adaptácia

Podľa nej v klinických testoch nová generácia šošoviek LifeStyle V+ dosiahla oproti starším typom lepšie výsledky vo všetkých parametroch. „Videnie je kontrastnejšie, na okrajoch šošovky ešte

menej skresľujú, zorné pole je širšie a plynulejšie a zároveň je obraz stabilnejší,“ uviedla Menger.

Nový tvar progresie – teda dizajn plynule zväčšujúcej sa dioptrie od horného okraja smerom k dolnej časti šošovky – je plynulý a pre oko veľmi pohodlný. „Drvivá väčšina ľudí si na nové šošovky LifeStyle V+ zvyká v priebehu niekoľkých dní a nezaznamenali sme žiadne výraznejšie nedostatky,“ uzatvára špecialistka spoločnosti HOYA Katalin Menger.

V úspech najnovšej generácie multifokálnych šošoviek pre jej jedinečné vlastnosti verí aj výkonný riaditeľ Danae Vision Ondrej Procházka. „Som rád, že slovenskí zákazníci môžu oceniť výsledok niekoľkoročného výskumu a významné vylepšenia v oblasti multifokálnych šošoviek vo veľmi krátkom čase po celosvetovej premiére,“ uviedol Procházka.

Danae Vison predstavila novú šošovku Hoyalux iD LifeStyle V+ začiatkom decembra v Bratislave na špeciálnom podujatí Danae VIP Day určenom pre odbornú verejnosť – optikov z celého Slovenska. Súčasťou podujatia boli aj odborné prednášky z oblasti optometrie. „Zlé skúsenosti zákazníkov s progresívnymi šošovkami a nedôvera voči nim sú často spôsobené nesprávnym meraním refrakčnej chyby a nie nedostatkami samotných multifokálnych šošoviek,“ zhrnula špecialistka spoločnosti HOYA Katalin Menger.

Fotogaléria z podujatia:

________________________________

Nadnárodná japonská spoločnosť HOYA patrí medzi svetových lídrov v inováciách v oblasti očnej optiky. Je jedným z najväčších výrobcov okuliarových šošoviek. Po celom svete zamestnáva viac ako 35 tisíc ľudí. Okrem očnej optiky sa venuje aj vývoju a výrobe prístrojov a súčiastok pre elektronický priemysel ako napríklad optické povrchy pevných diskov, či optické panely najmodernejších monitorov a televízorov.

Spoločnosť Danae Vision so sídlom v Žiline je popredný slovenský distribútor okuliarových šošoviek, okuliarových rámov a optických prístrojov na Slovensku a Českej republike. Je výhradným zástupcom spoločnosti HOYA na Slovensku. Okrem distribúcie vyrába aj vlastné multifokálne šošovky na high-tech prístrojoch založených na najmodernejšej FreeForm technológii. Na trhu pôsobí od roku 1994 a svoje produkty poskytuje pre viac ako 500 optík na Slovensku.

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *