HVLL BlueControl – povrchová úprava, ktorá vás ochráni pred modrým žiarením

Elektronické zariadenia sa stali bežnou súčasťou nášho života. Viac ako tretina dospelých sa bez nich nezaobíde 4 až 6 hodín denne, 14 % dokonca až 12 hodín.

Všetky obrazovky však vyžarujú vysoko energetické modré svetlo, ktorého nadbytok váš zrak namáha. Až 83 % užívateľov pozná príznaky zrakovej nepohody a zvýšenej únavy po hodinách strávených pred počítačom, tabletom alebo mobilom:
• červené, podráždené a suché oči
• rozmazané videnie
• celková únava
• bolesti hlavy
• bolesti krku, ramien a chrbtice.

Typy a triky ako predísť únave očí pri práci s elektronickými zariadeniami:

• aspoň raz za hodinu si dajte 5 minút prestávku a pozerajte sa na vzdialené predmety von z okna, čím uvolníte očné svaly
• pri pocite pálenia, zatvorte oči a pretrite si ich v blízkosti mihalníc, čím aktivujete mierne slzenie a tým zvlhčíte oko
•  ak pracujete za počítačom vyhnite sa pozícii oproti oknu, oko je viac namáhané
•  jas obrazovky vyrovnajte so svetelnými podmienkami v miestnosti
•  doprajte si dostatočný spánok 7-8 hodín denne

Pre tých, ktorí zabúdajú na tieto rady alebo im nepomáhajú, máme výbornú správu! Viacero spoločnosti z optickej branže sa týmto problémom dlhodobo zaoberali. S riešením prišiel japonský výrobca HOYA – líder v očnej optike a inovátor v antireflexných úpravách. Predstavil BlueControl HVLL – prvú antireflexnú úpravu, ktorá:

• neutralizuje modré svetlo obrazoviek digitálnych zariadení
• redukuje odlesky a zvyšuje kontrast
• znižuje námahu vašich očí
• celkovo znižuje vašu únavu

Vďaka spojeniu s úpravou Hi-Vision LongLife(HVLL) je navyše extrémne odolná voči poškodeniu a zároveň nenáročná na údržbu. BlueControlHVLL je najmodernejšia antireflexná úprava stvorená pre potreby dnešnej digitálnej doby.

Je optimálnym riešením pre všetky skupiny ľudí využívajúcich elektronické zariadenia:
• deti, tínedžeri, študenti
• fanúšikovia počítačových hier
• mladí pracujúci
• pracujúci v kanceláriách
• ženy v domácnosti
• moderní dôchodcovia

Pokiaľ netrávite pred obrazovkami elektronických zariadení veľa času, určite oceníte užívateľské výhody najodolnejšej antireflexnej úpravy Hi-Vision LongLife (HVLL). Je dostupná aj samostatne bez filtra modrého svetla.

Znižuje únavu očí, neutralizuje modré svetlo obrazoviek digitálnych zariadení, pomáha vnímať farby prirodzene, bez skreslenia, umožňuje vidieť ostro a bez námahy po celý deň.  Zabraňuje únave, namáhaniu a trvalému poškodeniu zraku.

Kúpou okuliarových šošoviek s úpravou HVLL alebo BlueControl HVLL získate technologicky najvyspelejšie povrchové úpravy, aké kedy boli dostupné na svetovom trhu. Vaše oči si kvalitu zaslúžia.

Publikované v Novinky | Označkované , , , | Komentáre vypnuté na HVLL BlueControl – povrchová úprava, ktorá vás ochráni pred modrým žiarením

Samozafarbovacie šošovky Hoya Sensity, svetlo v každej situácii


Určite každý z vás zažil situáciu, keď ste potrebovali slnečné okuliare, no práve vtedy ste ich nemali po ruke.  V tomto článku vám predstavíme nové samozafarbovacie šošovky Hoya Sensity, s ktorými sa budete cítiť komfortne počas celého dňa.

Šosovky Hoya Sensity posúvajú proces samozafarbovania na vyššiu úroveň. Vďaka Stabilight Technology TM je zabezpečené konzistentné zafarbovanie vo všetkých klimatických podmienkach, regiónoch, nadmorských výškach, teplotách a ročných obdobiach. Šošovky Sensity sa aktivujú okamžite po dopade prvých svetelných lúčov a rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. Akonáhle sa intenzita okolitého svetla zníži, začnú sa pružne odfarbovať. Už po 1 minúte sú o 23% svetlejšie ako iné na trhu dostupné fotochromatické šošovky. Počas týchto zmien je zachovaná kompletná UV ochrana očí. Šošovky Sensity tak poskytnú používateľom najvyšší komfort a najlepšiu ochranu zraku.

Šošovky Sensity sú k dispozícii v troch atraktívnych  farebných prevedeniach (striebristo sivá, bronzovo hnedá a smaragdovo zeléna). Všetky farby zaručujú vynikajúci kontrast a redukciu oslepujúcich odleskov bez zníženia kvality vnímania farieb.

Jedinečnosť okuliarových šošoviek Sensity spočíva v patentovanom mikroskopicky presnom rotačnom nanášaní fotochromatickej vrstvy, ktoré umožnuje efektívnejšie využitie celej plochy šošovky a rovnomerné rozloženie molekúl na jej povrchu. Výsledkom je prvotriedna priľnavosť, najvyššia kvalita, predĺžená životnosť šošoviek ako aj stabilnejšia účinnosť samozafarbujúcej vrstvy.

Na záver vám prinášame výsledky štúdie firmy Millward Brown, ktorá podrobila šošovky Sensity niekoľkým testom v porovnaní s konkurečnými šošovkami na trhu.

>>> kde kúpiť <<<

– o 20% nižšia citlivosť na teplotné zmeny
– až 45% vyššie sfarbenie po 1,5 minúte
– rýchlejšie odfarbovanie, po 1 minúte až o 23% svetlejšie než porovnateľné produkty na trhu

– fotochromatické šošovky Sensity majú výraznejšie a prirodzenejšie farby
– farebné odtiene sú až o 35% sýtejšie
– zafarbujú sa rovnomernejšie (až na intenzitu slnečných šošoviek kategórie 3)

Ak vás fotochromatické šošovky japonskej kvality Hoya Sensity oslovili, môžete si ich kúpiť vo svojej obľúbenej optike.

Publikované v Novinky | Komentáre vypnuté na Samozafarbovacie šošovky Hoya Sensity, svetlo v každej situácii

Flair – dynamická značka s tradíciou

Nemecká spoločnosť Flair, ktorá sa zameriava na výrobu prémiových okuliarových rámov prichádza na trh s novou kolekciou GF – Gentleman Finest. Toto rozšírenie kolekcie debutuje so siedmimi modelmi, z ktorých je každý v troch farebných prevedeniach.

Ale čo je presne tak nové a osobité na kolekcii?
GF – Gentleman Finest je orientovaný na mladú, modernú cieľovú skupinu so štýlom a novým výrazom. Rozsah je určený výhradne pre mužov so zameraním na plnorám a nylonový rám, ktoré sú atraktívnejšie, pokiaľ ide o módu a pohodlie.

Dekoratívna skrutka Torx je uvádzaná ako opakujúci sa prvok štýlu. Torx je symbol moci a sily. Uvedené modely sú vyrobené z nových materiálov, ktoré doteraz neboli použité vo Flair. Patria medzi ne titanové rámy a TRS polymér. Vyznačujú sa vysokou kvalitou a odolnosťou. Doteraz jednoznačne najľahší materiál, ktorý umožnuje výrobu povrchov v rôznych farbách.

GF – Gentleman Finest sa bude naďalej rozvíjať a pokračovať v priebehu celého roka.

Publikované v Novinky | Označkované , , | Komentáre vypnuté na Flair – dynamická značka s tradíciou

Multifokály článok II.

Článok bol uverejnený v prílohe Oči a zrak denníka Pravda, 02/2013.

Publikované v Novinky | Komentáre vypnuté na Multifokály článok II.

OfficeMAX článok

Článok bol uverejnený v prílohe časopisu Môj rodinný lekár, 10/2013.

Publikované v Novinky | Komentáre vypnuté na OfficeMAX článok